Hvor kommer dine kunder fra?

Vælg den kategori der passer til jer herunder, og svar på yderligere 5 spørgsmål, så kan vi assistere med den komplette trackingløsning.

Størstedelen af de virksomheder vi møder, har ikke styr på tracking og dataindsamlingen, og prioritere derfor marketingkronerne forkert. Vælg den kategori der passer til jer herunder, og svar på yderligere 5 spørgsmål, så kan vi assistere med den komplette trackingløsning.

Vælg kategori og få et gratis overblik

Få din data samlet ét sted

Gennem datavisualisering i live dashboards, er det muligt hele tiden at følge den daglige performance samt den overordnede udvikling. 

 

  • Statistik fra de besøgende på hjemmesiden
  • Performance på Facebook annoncer
  • Effekten af Google Ads 
  • Udviklingen på SEO
  • Brugbare indsigter på målgruppen
Tracking
Datavisualisering

Har I styr på tracking og datahåndtering?

Ved korrekt implementering af tracking er det muligt at indsamle brugbare indsigter på målgruppen gennem hele brugerrejsen. Den indsamlede data kan derefter bidrage til optimering af både konverteringsflowet, medieindkøbet og den overordnede online tilstedeværelse på tværs af alle touchpoints. Tracking skal både opsættes for Facebook, LinkedIn og Google, for at få det mest nuancerede billede af den indsamlede data.

3 ting du kan med tracking

Gennem detaljeret tracking er det muligt at optimere den online annoncering, både på Google, men også de sociale medier.

Tracking på hjemmesiden, konverteringer og brugerflow vil hjælpe dig med, at se hvilke dele af forretningen der skal optimeres, for at øge den samlede indtjening.

Retargeting af målgruppen skal benyttes som en vigtigt del af den online tilstedeværelse, da dette kan reaktivere tidligere kunder, samt øge livstidsværdien for de eksisterende.

Referencer

Referencer

Når data’en bliver indsamlet på tværs af kanalerne, er det nødvendigt at kunne aflæse og forstå de mange informationer, for at kunne udnytte indsigterne. Data er først værdifuld, når det er muligt at forstå og udnytte de forskellige oplysninger, som hele tiden indsamles når målgruppen befinder sig online. Det er derfor ligeså vigtigt at kunne visualisere og udvælge de vigtigste KPI’er. Når trackingen er opsat korrekt, udarbejder vi et live dashboard som visualisere alle de væsentligste KPI’er. 

Tracking på sociale medier, LinkedIn og Google, gør det muligt at reaktivere tidligere kunder, og dermed øge den samlede livstidsværdi. 

Vi bruger cookies

Vi bruger cookies på siden for at forbedre din brugeroplevelse af hjemmesiden. Det sker ved at indsamle data om brugen af hjemmesiden, så vi kan tilpasse og optimere hjemmesiden.