Vi opnår kommision via links. Artiklen er derfor en annonce. Læs mere >
Når du skal øge antallet af besøgende på din hjemmeside, samt kvaliteten af det besøg, du generer gennem et klik, så har placeringen på Google meget at skulle have sagt. Placeringen bliver bestemt ud fra, hvor god en Google optimering du har af din side. Det er nemlige søgemaskinen, der bestemmer, om du stryger til tops eller bliver hvor du er.
Kunne du tænke dig at høre mere om, hvad Google optimering er, hvad du kan gøre for at blive mere succesfuld med din søgemaskineoptimering, og hvordan vi, som SEO bureau, kan hjælpe dig videre, så kontakt os endelig for en uforpligtende samtale om din situation.
Markedsføring og placering på Google kan ske på to måder: enten gennem betalte Google Ads eller gennem organiske søgeresultater.
Google Ads, Adwords, er de betale søgeresultater, som du ofte vil finde i toppen af siden for søgeresultater. Dette er annoncer, som den enkelte hjemmeside betaler for at ligge på. For at kunne ligge blandt disse, skal du have den store tegnebog frem, for her er det en budkrig, som man aldrig rigtig kan vinde, for der vil altid være nogle med et større bud.
Annoncering gennem Google Ads, eller Adwords, som er den gamle betegnelse, som dog stadig anvendes, fungerer på den måde, at du betaler til den annonceform, som du ønsker at benytte. Det kan både være tekstannoncer (som vises på søgemaskinen), Display ads (ofte vist i bannere) eller Google Shopping (visning og sammenligning af forskelige produkter).
Derimod kan du med fordel lave Google optimering af din side ud fra de organiske søgeresultater, fordi dette både er en billigere, mere holdbar og vedvarende løsning. Det er også dette, man i daglig tale omtaler som søgemaskineoptimering eller SEO.
Gennem Google optimering af din side ud fra organiske søgeresultater sikrer du, at du ved hjælp af din placering på søgemaskinen, skaber mere synlighed og større sandsynlighed for, at besøgende vil klikke sig ind på sin side. For hver besøgende øges chancen endvidere for konvertering og salg.
Hos PK Medier hjælper vi vores kunder med Google optimering. Kontakt os i dag for at få et uforpligtende tilbud.
Google optimering kan være en langsommelig proces, som både kræver meget tid, meget tålmodighed og meget arbejde, men når det så lykkes, så virker det også bare. Du kan sagtens selv vælge at lave lave din søgemaskineoptimering, men det kan i mange tilfælde blive en uoverskuelig proces, som du alligevel skal have hjælp til.
For at blive dygtig til Google optimering ved at gøre det selv, kan du med fordel læse bøger eller se youtube videoer, hvor eksperter vidensdeler de vigtigste elementer indenfor området. Et godt tips vil være at se videoerne på engelsk, da mange af de dygtigste indenfor området er engelsktalende.
Som landets nok bedste SEO firma, står vi, hos PK Medier, klar til at hjælpe dig med både spørgsmål, hjælp til og et kursus i SEO, hvis dit gør det selv projekt med Google optimering ikke går som håbet, skrider eller du bare hellere vil lade nogle eksperter og specialister om at gøre det. Vi hjælper gerne med al slags SEO, herunder linkbuilding, Adwords, on-page og alt det tekniske.
Som benævnt er det muligt selv at blive dygtig hvad angår Google optimering, men du skal dog være opmærksom på, at denne proces i mange itlfælde kan være tidskrævende og besværlig. Det kræver nemlig, at du også sætter dig ind i alle de analyseværktøjer, der hører med.
For at blive dygtig til Google optimering og få din virksomhed frem via organiask placering vil der nemlig være mange programmer og analyseværktøjer, du skal have kendskab til for at opnår succes. Disse programmer kan være svære at navigere i, hvorfor du med fordel kan overveje at tage et kursus indenfor området, hvor en ekspert vil lære dig om de vigtigste elementer.
På et kursus i Google optimering vil en ekspert vidensdele sin erfaring og tips, hvor de vigtigste elementer vil blive fremhævet. Dermed slipper du for ar bruge tid på mindre vigtige elementer i processen.
Der findes mange varianter af kurser indenfro Google optimering, hvorfor de vil være et kursus, de passer perfekt til dine behov og din kalender. Du kan nemlig både vælge en online såvel som fysisk version, og der vil være fordele go ulemper ved begge dele.
Ydermere vil et kursus i Google optimering variere i pris, alt efter hvilken type, du ønsker. Nogle kursur er nemlig mere overfladiske, og har til formål at lære dig om de allervigste og grundlæggende regler indenfor området. Andre kurser kan vare over flere dage, hvor du vil få en mere dybdegående undervisning, som har til formål at give en en bredere og større forståelse af området.