Vi savner en kollega i vores kommunikationsteam, der er hurtig på tasterne og kan skrive medrivende og engagerende tekster for vores kunder. I samarbejde med dine kollegaer vil din vigtigste opgave være at skrive og udvikle indhold til vores kunders platforme.
Stillingen er 10-15 timer om ugen (1-2 gange ugentligt på kontoret) med en startløn på 150 kr. i timen.
Som Junior Content Specialist bliver du selvkørende og får spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche – fra restaurationskoncerner til webshops.
Du får erfaring med at arbejde direkte med kunder og kunne være kreativ i implementeringen af kundens ønsker. Du vil opleve at blive inddraget i cases fra starten af, da vi faktisk mener det, når vi siger, at vi vil have din mening om et projekt eller en kundes udfordring. Du vil samtidig få tilegnet god viden om SEO-optimering af alle slags brancher.
Det er en fordel, hvis du kan opstarte hurtigst muligt.
Vi holder løbende samtaler. Har du spørgsmål til stillingen som Junior Content Specialist, er du velkommen til at skrive til os. Stillingen er deltid.
Send din ansøgning til Helle på helle@pkmedier.dk
Helle Dyhr, Projektleder
Vi glæder os til at høre fra dig!
Udover at blive en del af et team, hvor du både får dine egne ansvarsområder indenfor dine arbejdsområder og opgaver, bliver du også en del af hele vores bureau.
Vi er i alt cirka 15 kolleger, der alle brænder for online markedsføring. Du kommer til at blive en vigtig del af holdet og arbejde sammen med os alle – på kryds og tværs af fagligheder og specialer.
Vi sætter arbejdsglæde og kollegakarma højt, og din personlige og faglige udvikling vil altid være i fokus, så du hele tiden kan udvikle dine kompetencer.
Du bliver en del af et team, der er blandt de dygtigste inden for deres område og som rigtig vil lære fra sig – og som også gerne vil lære af dig!
Vil du være med?