Hos PK Medier har vi arbejdet intensivt med Facebook Annoncering i en del år, og vi har især været med på bølgen, mens Facebook har udviklet deres annonceringsværktøjer markant de seneste år.
Vi har derfor omfattende erfaring med de forskellige muligheder inden for Facebook annoncering, budgetplanlægning, udviklingspotentiale og målgruppeplanlægning, som vi ønsker at dele med dig og dine kolleger på et kursus, som vi faciliterer.
Når det kommer til læring i Facebook annoncering er learning by doing vejen frem og man kan heller ikke komme helt udenom at begå et par fejl i starten. Et kursus kan dog sende dig godt fra start og sørge for at du slipper for at begå de samme begynderfejl, som alle os andre.
At få en grundig introduktion til Facebook annoncering som værktøj og de dertilhørende funktioner. Det gælder for eksempel de vigtigste elementer og læsning af de forskellige stats, som kan spare dig for utrolig meget tid og sikre, at du ikke skal starte fra nul og gætte dig frem løbende.
Annoncering koster selvfølgelig penge, alt efter omfanget af annoncering og hvor mange konkurrenter du byder imod. Det er derfor vigtigt at du får lavet en effektiv annoncering på Facebook, så din virksomheds reklame og budskab er målrettet den rigtige målgruppe og derved skaber den største værdi for din virksomhed. På den måde vil dine annoncering kroner ikke gå til spilde.
For annoncering gælder selvfølgelig, hvad end det er gennem Facebook eller ej, at den skal laves optimalt, så den får en effektiv virkning, og man som virksomhed eksponeres bedst muligt, så man kan tjene penge.
Læs derfor med her og få et indblik i, hvordan et kursus i Facebook annoncering fungerer i samarbejde med PK Medier.
Hos PK Medier kan vi hjælpe dig med Facebook annoncering. Kontakt os i dag for at høre mere.
Vi har både mulighed for at afholde et personligt kursus, samt et kursus for flere, hvis i er flere der ønsker at deltage. På denne måde kan vi skræddersy et kursus i Facebook annoncering, så det passer dig eller jer bedst muligt.
Tilrettelæggelsen af undervisningen og dets indhold vil derfor også afhænge af, hvem I deltager og hvor meget I ved på forhånd – og selvfølgelig hvor stor en virksomhed der skal annonceres for og til hvilken målgruppe.
Det kan være mere eller mindre omfattende at deltage i kurset, men det kan vi altid aftale nærmere. Ligemeget om I på forhånd er sat en smule ind i Facebook annoncering, eller I starter helt fra bunden, så kan I blive meget klogere gennem et kursus hos PK Medier.
På denne måde kan vi skabe de bedste mulige rammer, der er relevante for lige præcis din situation og dine behov.
Kurset vil som udgangspunkt være relevant for dig (og din virksomhed), som skal til at starte med at annoncere på Facebook og Instagram og har brug for at få fundamentet på plads.
Det kan derfor være en god idé at have bare lidt kendskab til disse sociale medier på forhånd, så du eller I lettere kan blive sat ind i Facebook annoncering gennem et kursus.
Vores kursus vil som udgangspunkt tage afsæt i det tekniske setup af annoncer og brugen af værktøjerne, men hvis du ønsker det, kan vi også vejlede dig i den strategiske brug af annoncering på platformene ift. netop dit brand.
Du får mulighed for at dykke ned i de forskellige typer af annoncer og kampagner, samt lære at navigere rundt i de mange funktioner for at finde ud af hvilken kampagnetype, der kan give din virksomhed det største udbytte.
Dette kan nemlig sagtens variere alt efter, hvilken type virksomhed du har. Kampagner og annoncer bør derfor tilpasses, så de giver bedst mulig udbytte i forhold til din virksomhed. Lær meget mere om dette på et kursus.
Læs også om vores SEO kursus her.
Du kommer i dybden med emner som kampagnemålsætninger, brugerdefinerede målgrupper, annonceringsstrategier og meget mere.
Efter kurset vil du, i din virksomhed, kunne bruge Facebook til at skabe yderligere vækst, ved blandt andet at nå ud til nye potentielle kunder samtidig med at forbedre fastholdelsen af de eksisterende.
På denne måde kan du få skabt en større kundedatabase blot ved at fokusere på Facebook annoncering.
Efter kurset vil i kunne tage de nylærte redskaber i brug og med videre, så i, i fremtiden vil kunne skabe endnu flere effektive annoncer, som Facebook vil vurdere som værende af høj kvalitet. Du vil samtidig kunne evaluere dine kampagner og konstant være på forkant med udviklingen.
Derved kan du lære at forstå, hvilke kampagner og annoncer, der gavner din virksomhed mest muligt gennem Facebook. Du vil kunne tracke og analysere, så du er helt klar over, hvordan din virksomhed bedst mulig skaber vækst gennem Facebook annoncering.
Kun ved at forstå hvordan Facebook tænker og fungerer, kan du lave de bedste annoncer.
Facebook er en af de absolut største og vigtigste annonceringsplatforme (en plads der deles med Google, selvfølgelig). Udover at have et utroligt stort publikum for annoncer, så er den indsigt og den data, som man kan få om sin målgruppe utrolig værdifuld – for alle typer af virksomheder.
Det betyder også, at selvom du ligger i toppen af markedet og har klart flest kunder, kan det give bagslag ikke at bruge tid på Facebooks annoncering.
Grunden til dette er, at du i stedet giver dine konkurrenter en uvurderlig fordel ved, at få en unik indsigt i kundernes beslutningsprocesser og de mest værdifulde målgrupper, uden at skulle dele denne med dig.
Derudover er der en del andre annonceringsplatforme, der ser til Facebook, når de skal sætte deres platform op og du kan dermed få et værdifuldt fundament til, hvordan du tilgår værktøjer fra andre sociale medier eller websites.
Dertil kommer læringen i at kunne læse, sortere og analysere den mængde data, du får om dine kunder og dine fremtidige kunder, og hvad denne viden har af betydning for netop din virksomhed.
Vi lærer dig at navigere rundt i Facebooks brugersystem, så du let kan lave dine annoncer.
På kurset hos PK Medier lover vi at tage dig i hånden hele vejen og hjælpe dig med at gennemgå hele den tekniske opsætning for Facebook annoncering.
Teknikken kan nemlig være en af de mere komplicerede elementer i annoncering gennem Facebook, hvis man ikke er introduceret rigtigt til den og har forståelse for den. Derfor tager vi dig i hånden og hjælper dig igennem processen på vores kursus.
Du behøver derfor ikke forberede noget fysisk til kurset. Det betyder dog meget for os, at høre dig, hvilke overvejelser du har gjort og hvad du gerne vil opnå. På denne måde kan vi tilpasse vores materiale, så du får mest muligt ud af det.
Kurset kan være for dig som måske allerede har kendskab til Facebook og dens mulighed for annoncering, men som mangler dybere indsigt i, hvordan man laver en strategi og hvilke muligheder annoncering reelt giver.
Du behøver ikke at have noget konkret erfaring med Facebook annoncering, vi skal nok sørge for at du bliver klogere på de forskellige former for annonceringskampagner, i forhold til hvilke du bør benytte dig af for at skabe det bedste resultat.
Skulle du alligevl have noget viden vedrørende Facebook annoncering på forhånd, men blot ønsker en nuanceret indsigt eller bare vil blive endnu klogere, kan du altså også sagtens kontakte PK Medier for få sat et kursus op.
Efter endt kursus, kan du tage den teoretiske viden og praktiske erfaring med allerede samme dag, som du kan implementere i din virksomhed.
Dette medfører også en langt mere interessant proces, da du kan tage de nylærte redskaber i brug allerede straks efter endt kursus. Hvad venter du så på? Se at komme i gang med et kursus og bliv skarp i Facebookannoncering.
Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre mere om mulighederne for at deltage i et Facebook annoncering kursus. Her vil vi tage en snak om din nuværende situation, og hvordan et kursus vil kunne gavne dig og din virksomhed.
Vi vil altid lave en konkret vurdering af din virksomhed og situation, inden vi indgår en aftale om kursusforløb.
På denne måde får du de bedste vilkår for at lære om Facebook annoncering til lige netop din virksomhed, da den selvfølgelig vil være omdrejningspunktet for kurset og den viden, du får med.
Overvejer du at væge et Facebook annoncering kursus, men er i tvivl om, hvorvidt det er pengene værd? Der er mange gode grunde til at vælge et Facebook annoncering kursus fremfor selv at forsøge at lære det.
Først og fremmest vil du på et Facebook annoncering kursus modtage undervisning og vidensdeling fra en ekspert, der har opnået unik ekspertise og erfaring indenfor området. Dermed kan du altså få tips og tricks fra en ekspert, som du sjældent vil kunne opnå uden et Facebook annoncering kursus. Du har også mulighed for at spørge om spørgsmål og undringer, hvis du er i tvivl om noget, og du kan være sikker på at få at kvalificeret svar fra en ekspert.
Det vil tage dig lang tid at opnå eksperise indenfor Facebook annnoncering på egen hånd, og denne proces kan både være uoverskueligt og langtrukkende. Når du tager et Facebook annoncering kursus vil du opleve, at du på meget kort tid opnå indsigt og viden indenfor området, som vil have taget dig langt tid at opnå uden hjælp fra en ekspert.
Alle dine undren kan blive besvaret undervejs, og du får den helt rette viden og tilgang til annoncering på Facebook på dette kursus, da du kun får konkret og korrekt info at vide.
Derved får du ikke forvirret dig selv ved at prøve på selvhjulpen annoncering, hvor der typisk vil opstå fejl, og det vil tage lang tid.
På et Facebook annoncering kursus vil der ofte være virkelighedsnære cases og eksempler, hvor du får mulighed for at se succesfulde cases, som du kan drage inspiration fra. Du har desuden mulighed for at skræddersy dit Facebook annoncering kursus alt for hvilken form for service, du har behov for, hvorfor du altid kan være sikker på at få noget for pengene.
Hvis du fravælger et Facebook annoncering kursus vil du risikere at komme til at spilde mange penge på markedsføing, som ikke skaber nogen resultater. Der er altså mange gode grunde til at få hjælp og undervisning fra en ekspert ved et Facebook annoncering kursus, og hos PKmedier kan du læse meget mere om online annoncering og kurser herom.
Vi håber, at ovenstående har vakt interesse, og at du er blevet inspireret til at skabe vellykket Facebookannoncering på et kursus hos PK Medier.
Der er mange måder hvorpå, du kan vælge at tage et kursus i Facebook annoncering. Du kan både vælge at tage kurser online, fysisk, alene eller med kollegaerne, og du kan samtidig vælge længden og intensiteten på kurset.
Du kan som sagt både vælge et kursus i Facebook annoncering online såvel som fysisk. Der vil være fordele og ulemper ved begge dele, og det er helt op til dig, hvilken typer der passer bedst til din hverdag og dine behov. Hvis du vælger at tage et kursus i Facebook annoncering online, kan du tage kurset i dit helt eget tempo, og du vil ikke være afhængig af nogen tidsplan. Med denne type kurser vil en ekspert have optaget videoer på forhånd, hvorefter du køber adgang til disse. Derfor har du nemlig mulighed for at afspille kurset i dit helt eget tempo, og dette kan især være en stor fordel, hvis du har en travl hverdag.
Ydermere har du også mulighed for at tage et lyn kursus i Facebook annoncering. Disse kurser varer for det meste en enkelt dag, hvor de vigtigste elementer indenfor Facebook-annoncering vil blive gennemgået. Hvis du vælger et længere kursus i Facebook annoncering vil det formodentligt være mere dybdegående kurser, som lærer dig om hele paletten indenfor området.
Du kan også vælge at tage et kursus sammen med dine kollegaer. Hvis I f.eks. sidder flere i afdelingen, der arbejder med Facebook annoncering, kan der være store fordele i at tage kurset sammen. I vil nemlig kunne tage jeres nye viden med i den daglige arbejdsgang, og tilsammen spare og løfte opgaverne til et højere niveau. Dette vil selvfølgelig være en omkostningsfuld aktivitet, men lang de fleste oplever store interne forbedringer som følge af kurser.